Stil de viata  Afectiuni si boli  Club sanatate
Teste
 
Sanatatea spatelui
Home > Afectiuni si boli > Sanatatea spatelui > Artroza, afectiunea care nu iarta

Artroza, afectiunea care nu iarta

De ce se spune ca artroza este o boala care nu iarta? Pentru ca este una dintre cele mai frecvente boli degenerative articulare care survine inevitabil odata cu varsta. Si, cu totii stim, omul nu a gasit inca leac impotriva imbatranirii.

Sanatatea spatelui

Cauta in site mai multe informatii despre exercitiile pentru zona lombara
Top Sanatate iti recomanda
·Intiderea intensa a spatelui in Sanskrit Pascimottanasana
Intiderea intensa a spatelui in Sanskrit Pascimottanasana este una dintre cele mai renumite posturi yoga.


Procesul patologic al artrozei cuprinde intreaga articulatie. Aceasta afectiune are o larga incidenta la nivel mondial: 630 de milioane de persoane sufera de artroza, ceea ce reprezinta un procent de 10-12% din populatia globului, in timp ce peste 80% din persoanele trecute de 55 de ani reprezinta modificari radiologice de artroza.

 

Cum se dezvolta artroza in organism?


Artroza se declanseaza atunci cand anumiti constituienti proteici se modifica, in timp ce altii isi maresc numarul sau dimensiunea. Este de fapt o incercare a organismului de a se repara prin proliferarea celulelor cartilajului, dar rezultatul acestul balans intre actiunea de distrugere si aceea de regenerare este un cartilaj care face sa dispara netezimea suprafatei de legatura a oaselor si care le permite acestora sa alunece.

Acest proces este insotit de o producere in masa a enzimelor care de obicei se afla in celulele cartilajului. Actiunea acestor enzime cauzeaza o inflamare locala, care mareste deteriorarea tesutului. In curand, apar mici eroziuni pe suprafata cartilajului, care pare acum a fi plin de mici cratere. Astfel, osul vecin va fi deteriorat, prezentand fisuri si chisturi.

In acelasi timp, in incercarea organismului de a-si dezvolta suprafata de contact dintre oase si de a obtine astfel o mai mare stabilitate, osul creste. Dar acest os nu mai este unul normal, ci este mai teapan si mai susceptibil la microfracturile care au loc mai ales cand articulatiile suporta o greutate neobisnuit de mare.

Din cauza procesului inflamatoric, fiecare element al articulatiei se hipertrofiaza: tendoanele, muschii, ligamentele si capsula articulara.

Evolutia acestei boli difera de la pacient la pacient. Aceasta afectiune poate sa se dezvolte pana la distrugerea totala a articulatiei, sau poate sa se stopeze la un moment dat. Exista pacienti cu degete deformate dar care nu simt nici o durere, pe cand altii pot sa invoce dureri mari in acelasi timp cu o deformare evidenta a articulatiilor.


Ce declanseaza artroza?

Ruxandra Ionescu, seful Departamentului de Medicina Interna si Reumatologie din cadrul spitalului "Sf. Maria", spune ca "factorii de risc in artroza sunt sexul, traumele si stresul repetativ caruia ii este supusa articulatia, obezitatea sau factorii genetici. In ceea ce priveste sexul, femeile sunt mult mai predispuse la a avea aceasta afectiune decat barbatii. Artroza ocupa locul 4 in randul bolilor care cauzeaza incapacitatea de munca la femei si locul 8 pentru barbati. Alti facori de risc sunt slabiciunea cvadricepsului (si aici este vorba de artoza care afecteaza genunchiul), bolile inflamatoare articulare si deficientele nutritioanle, in special de vitamina C si D".

Artroza la degete este mai frecventa la femei, demonstrand o incidenta genetica mare. Artroza care afecteaza genunchii sau soldul este mai frecventa la persoanele obeze. Cei care nu au o pozitie de stat corecta pot dezvolta si ei artroza la genunchi. Aceasta afectiune este favorizata si de tulburari metabolice, cum ar fi hipertiroidismul sau diabetul.

Seful Departamentului de Medicina Interna si Reumatologie din cadrul spitalului "Sf. Maria" precizeaza ca foarte multi tineri au aceasta boala instaurata la nivelul articulatiilor, dar efectele nu se vad decat mai tarziu. Studiile arata ca 35% din oameni au artroza inca inainte de 30 de ani, insa este una de tip asimptomatic.

 

Cum se manifesta artroza?

Ruxandra Ionescu spune ca inainte de aparitia durerii, pacientii se pot plange de un disconfort in zona articulatiilor si o senzatie de oboseala in corp. Aceasta precizeaza ca durerea apare ulterior miscarii sau in urma folosirii repetate a aceleiasi articulatii.

Mai tarziu, pacientii se plang de durere in articulatii in momentul in care se misca dupa o perioada mai lunga lipsita de activitate, cum ar fi somnul sau statul pe scaun pentru un timp indelungat. In cazul pacientilor cu artroza la genunchi sau la sold, urcatul si coboratul scarilor se pot face anevoios.

 

Se poate trata artroza?

Boala artrozica tratata intr-o stare incipienta cu medicamentul potrivit se poate ameliora, conform celui mai recent studiu desfasurat in tara noastra de compania farmaceutica Walmark.

In perioada martie-noiembrie 2005, sub indrumarea Ruxandrei Ionescu s-a desfasurat la Spitalul Clinic "Sf Maria" din Bucuresti un studiu terapeutic pe o paleta de 56 de pacienti.

Pe parcusul celor 6 luni s-a evaluat eficienta si siguranta in administrare a celui mai nou supliment alimentar din gama sa, ArtroStop Rapid. In principal, a fost urmarita evolutia simptomelor pacientilor, cum ar fi durerea articulara la repaus si la mobilizare sau intepenirea articulatiilor dimineata la trezire. Paralel cu administrarea ArtroStop Rapid, cei 56 de pacienti au urmat si un tratament antiinflamator.

"Dupa 3 luni de administrare a suplimentului a fost constata o imbunatatire semnificativa a tabloului clinic al bolii artrozice. Efectele benefice ale terapiei cu ArtroStop Rapid au fost si mai evidente dupa 6 luni de utilizare a produsului, procentul cazurilor ameliorate semnificativ ajungand la 88%", precizeaza Ruxandra Ionescu.

Aceasta a subliniat ca suplimentul natural nu are efect in cazurile avansate ale bolii, astfel explicandu-se cei 7% dintre pacienti a caror stare s-a agravat dupa cele 6 luni. Starea a 5% dintre subiectii studiului a ramas aceeasi pe toata perioada studiului. Ruxandra Ionescu a precizat ca "folosirea suplimentului natural a redus considerabil si consumul de antiinflamatori nesteroidieni".

Substantele active din ArtroStop Rapid, glucozaminul sulfat si condroitinul sulfat contribuie la regenerarea si consolidarea cartilajelor articulare. Durerile articulare asociate acestei boli sunt ameliorate prin cea de a treia substanta activa continuta de ArtroStop Rapid, extractul standardizat din coaja arborelui Boswelliia seratta, Boswellin.

Astfel de studii terapeutice ca acela efectuat la spitalul clinic Sf Maria din capitala sunt desfasurate in momentul de fata de compania Walmark in tari precum Ungaria si Cehia.

Ce spun cititorii (ultimul mesaj pentru acest articol)
  01.02.2012 16:30 
YOGA FLEX
Cu YOGA FLEX am scapat de durerile la genunchi. Dupa o sapatamana de tratament deja au inceput sa se dimineze, iar dupa o luna au disparut. in tot acest timp am purtat o genunchera( si dupa aceea)si m-am uns cu Artrostop crema. Gasiti prdusul la un pret foarte convenabil fata de farmacii, pe Internet la Produse-Ambrosia-Bioscience, vedeti ca este si o promotie super tare. Multa sanatate!
  01.02.2012 16:18 
YOGA FLEX
Cu YOGA FLEX am scapat de dureri la genunchi. Se face o cura de 12 saptamani.Se unge genunchiul in acest timp cu Artrostop crema. Dupa o saptamana durerile au inceput sa se diminueze. In tinmpul tratamentului si dupa aceea am purtat o genunchera.Yoga flex gasiti pe internet la pret mult mai mic decat la farmacie{60 lei cutia cu 60 de tablete,in loc de 78 lei).Dati pe Google cautare la yoga flex si la Produse-Ambrosia Bioscience gasiti cu 60 lei cutia si in plus au o promotie cu 1 cutie gratis la 2 cutii cumparate(aproximativ 130 lei cu transport cu tot) Fata de farmacie economisiti o multime de bani. Multa sanatate !
  01.02.2012 16:17 
YOGA FLEX
Cu YOGA FLEX am scapat de dureri la genunchi. Se face o cura de 12 saptamani.Se unge genunchiul in acest timp cu Artrostop crema. Dupa o saptamana durerile au inceput sa se diminueze. In tinmpul tratamentului si dupa aceea am purtat o genunchera.Yoga flex gasiti pe internet la pret mult mai mic decat la farmacie{60 lei cutia cu 60 de tablete,in loc de 78 lei).Dati pe Google cautare la yoga flex si la Produse-Ambrosia Bioscience gasiti cu 60 lei cutia si in plus au o promotie cu 1 cutie gratis la 2 cutii cumparate(aproximativ 130 lei cu transport cu tot) Fata de farmacie economisiti o multime de bani. Multa sanatate !
  16.01.2012 23:55 
dureri groaznice de genunchi-gonartroza
am 150 kg, am incercat sa scap de aceste dureri groaznice cu full-motion, artisan si omega 3+.ma pot misca normal, muuult mai bine decit innainte,dupa un tratament de 2-3 luni. nu am observat nici o reactie la aceste suplimente.pote ajuta pe cineva!!
  05.01.2012 18:13 
artroza?
DE 1LUNA,IMI TROSNESC TOATE INCHEIETURILE,D-NA DOCTOR MI-A RECOMANDAT ARTROSTOP RAPID.NU STIU CE SA FAC?DIN CATE AM CITIT DE LA CEI CARE-SI SPUN PAREREA NU ESTE BUN DE NIMIC.PUTETI SA-MI RECOMANDATI ALTCEVA?
  12.11.2011 04:01 
artrita
am fost la doctorul dumitrescu de care se vorbeste mai sus nu numai ca nu a mibcat nimic dar mi- cerut sa merg la cabinetul lui desi eu aveam trimitere la institut si am platit aici .nu respecta nici un program isi bate joc de pacienti lasaandu-i sa astepte pe holuri ore intregi vine la institut numai pentru a racoia pacienti pentru cabinetul propriu
  08.11.2011 23:01 
Pentru tratamente naturiste, recomand cartea Maria Treben - Sanatate din farmacia Domnului. Sanatate tuturor
  08.11.2011 13:33 
Pentru cei interesati in tratamente naturiste pentru artrita, artroza, coxartroza recomand cartea Maria Treben - Sanatate din farmacia Domnului. Sanatate buna tuturor.
  09.10.2011 19:57 
artroza
eu i-au dona si arcoxia si merge foarte bine
  29.09.2011 15:35 
aflutop
ce parere aveti de aflutop injectabil,este eficient?
  19.09.2011 20:55 
groaznic ajutor va rog un medic bun
va rog mult un medic sau cineva in situatia asta sunt disperata bunica mea are gonartroza la ambii genunchi si dureri mari,greu de deplasat, si articulatiile mancate la genunchi ce pot face in afara de operatie va rog mult pentru regenerarea cartlajelorva rog
  17.08.2011 18:24 
Concluzia?
După cum se vede din totalitatea comentariilor, "Artrostopul" poate fi bun pentru unii, în timp ce pentru cei care nu îl suportă în mod obiectiv, nu prea merge. Pe mine m'a ajutat foarte mult la genunchiul drept, care mă durea şi chiar "zornăia" de un an de zile. Mai nou, m'a (re)găsit şi coxartroza, chiar dacă Artrostopul luat pentru genunchi s'a dovedit a avea un bun efect şi la...discopatia mea veche de 30 de ani! Dec! bătrâneţea: am aproape 59.
  17.08.2011 18:19 
Concluzia?
După cum se vede din totalitatea comentariilor, "Artrostopul" poate fi bun pentru unii, în timp ce pentru cei care nu îl suportă în mod obiectiv, nu prea merge. Pe mine m'a ajutat foarte mult la genunchiul drept, care mă durea şi chiar "zornăia" de un an de zile. Mai nou, m'a (re)găsit şi coxartroza, chiar dacă Artrostopul luat pentru genunchi s'a dovedit a avea un bun efect şi la...discopatia mea veche de 30 de ani! Dec! bătrâneţea: am aproape 59.
  16.08.2011 21:55 
gonartroza
iau flexodon si ma simt f b
  15.08.2011 14:20 
Am împrumut mea
După mulţi ani de a căuta de împrumut de 20000 euro, am primit în cele din urmă împrumut meu de la Finante la nivel national. Dacă aveţi nevoie de împrumut se aplică acestora si vei primi împrumutul. E-mail: natwidefirm@gmail.com
  05.08.2011 16:40 
vand 6 fiole hyalgan
vand 6 fiole hyalgan sigilate pret mult mai mic ca la farmacie. detalii la vfildis@yahoo.com
  01.08.2011 18:30 
ARTROZA
AM FACUT INFILTRATII CU AFLUTOP ( 40 RON - 10 FIOLE -LA FARMACIE ), LA DOCTORUL IOAN DUMITRESCU SPITALUL PANDURI-HOMEOPATIE SI ACUPUNCTURA. ESTE CHIAR MIRACULOS .
  01.08.2011 18:30 
ARTROZA
AM FACUT INFILTRATII CU AFLUTOP ( 40 RON - 10 FIOLE -LA FARMACIE ), LA DOCTORUL IOAN DUMITRESCU SPITALUL PANDURI-HOMEOPATIE SI ACUPUNCTURA. ESTE CHIAR MIRACULOS .
  19.06.2011 10:57 
Artroza
Cel mai eficient tratament pt artroza este cu colagen hidrolizat si acid hialuronic. Ambele substante sunt deficitare la cei cu artroza. Administrarea lor ajuta la repararea articulatiilor. Bineinteles trebuie combatuta constipatia, (adica eliminate toxinele) si eventual luat un antioxidant puternic cum este astaxantinul (sau resveratrol, extract de samburi de struguri, care deasemenea sunt antioxidanti naturali puternici) ca sa opreasca evolutia bolii.
  19.06.2011 10:57 
Artroza
Cel mai eficient tratament pt artroza este cu colagen hidrolizat si acid hialuronic. Ambele substante sunt deficitare la cei cu artroza. Administrarea lor ajuta la repararea articulatiilor. Bineinteles trebuie combatuta constipatia, (adica eliminate toxinele) si eventual luat un antioxidant puternic cum este astaxantinul (sau resveratrol, extract de samburi de struguri, care deasemenea sunt antioxidanti naturali puternici) ca sa opreasca evolutia bolii. Le gasiti pe toate pe www.magazinul-dvs.com
  19.06.2011 10:56 
Artroza
Cel mai eficient tratament pt artroza este cu colagen hidrolizat si acid hialuronic. Ambele substante sunt deficitare la cei cu artroza. Administrarea lor ajuta la repararea articulatiilor. Bineinteles trebuie combatuta constipatia, (adica eliminate toxinele) si eventual luat un antioxidant puternic cum este astaxantinul (sau resveratrol, extract de samburi de struguri, care deasemenea sunt antioxidanti naturali puternici) ca sa opreasca evolutia bolii.
  19.06.2011 10:53 
Artroza
Cel mai eficient tratament pt artroza este cu colagen hidrolizat si acid hialuronic. Ambele substante sunt deficitare la cei cu artroza. Administrarea lor ajuta la repararea articulatiilor. Bineinteles trebuie combatuta constipatia, (adica eliminate toxinele) si eventual luat un antioxidant puternic cum este astaxantinul (sau resveratrol, extract de samburi de struguri, care deasemenea sunt antioxidanti naturali puternici) ca sa opreasca evolutia bolii. Le gasiti pe toate pe www.magazinul-dvs.com
  13.06.2011 19:46 
condromalacie
daca cineva s.a vindecat de condromalacie cat de cat rog sa.mi spuna si mie ce a facut dupa interventie.ce parere aveti despre UNTUL DE OAIE pt articulatia genunchiului.poate cineva s.a tratat cu asa ceva .sa ne spuna si noua. multumesc
  13.06.2011 19:44 
condromalacie
este cineva care s.a tratat cat de cat de ac boala???rog sa.mi spuna si mie ce a facut dupa interventie.ce parere aveti despre UNTUL DE OAIE pentru articultia genunchiului.daca cineva s.a vindecat cu asha ceva, va rog sa.mi spune.ti si mia.multumesc
  08.06.2011 14:26 
condromalacie
Am fost diagnosticata cu aceasta boala.am avut interventie artroscopica.astept sa.mi revin.daca este cineva ca mn si care si.a revenit cat de cat ,rog sa,mi spuna ce tratamente ,infiltratii,fizioterapie a facut.multumesc mult.
  08.06.2011 14:23 
condromalacie
Am fost diagnosticata cu aceasta boala.am avut interventie artroscopica.astept sa.mi revin.daca este cineva ca mn si care si.a revenit cat de cat ,rog sa,mi spuna ce tratamente ,infiltratii,fizioterapie a facut.multumesc mult.
  26.05.2011 19:29 
propunere
Eu am slăbit după a.r. Propun să se mai adauge la madicament şi ceva protecţie ficat şi ameliorare durere nu e de ajuns numai bosvelia
  26.05.2011 19:29 
propunere
Eu am slăbit după a.r. Propun să se mai adauge la madicament şi ceva protecţie ficat şi ameliorare durere nu e de ajuns numai bosvelia
  15.05.2011 21:59 
un terapeut clujean
Fara sa fac reclama nimanui, pentru ca terapeutii adevarati au oricum succes, se afla din om in om. Artroza in principiu nu se vindeca, dar o abordare holistica/din toate punctele de vedere a problemelor ajuta extraordinar de mult. Mie mi s-a spus de trei ani sa ma operez de o coxatroza avansata, fiind de 43 de ani mi s/a parut ca sunt cam tanar pentru proteza si am cautat terapii alternative. Extraordinar mi s-a parut terapeutul Dan Lutchievici din Cluj, absolvent a trei facultati , inclusiv medicina, care foloseste terapii neinvazive, detoxifieri etc. Mai multe nu spun pentru ca nu as dori sa se inteleaga ca ii fac publicitate. Cine va dori il va gasi. Am inteles de la unii ca poate ajuta mult si Terapia Bowen in artoza dar sa ajungi pe mana unui om priceput nu farsor. Succes.
  13.05.2011 13:59 
artrostop
am luat o saptamana cate 3 cap cusule pe zi si mam ingrasat 2kg am dureri de ficat pe care nu le aveam nu este bun la nimic mai rau mia facut....
  10.05.2011 17:29 
artroza si gonartroza
Salut toti cititorii!Am 38 si am practicat sport pina la 27 de ani.In 2007 am suferit un accident la un meci de fotbal.Dupa efectuarea RMNului s-a constatat o ruptura de ligament incrucisat anterior si o deteriorare a meniscului.M-am operat la o clinica privata din Italia dar dupa 8 luni s-a constatat ca operatia a fost gresita si au urmat alte doua operatii.In tot acest timp s-a isnstalat si artroza la genunchi.Am urmat tratament cu artrostop rapid luni de zile fara nici un efect, Artostop Hial fara nici un efect.Am incercat si infiltratii cu Ortoial o substanta vasco elastica destul de scumpa .Efectul este de scurta durata dupa care apar iar dureri.Acum la doi ani de la ultima operatie am fost la un control la Spitalul Universitar Bucuresti unde printr-o investigatie artroscopica s-a constatat ca am artroza de gradul 4 .Pe 9 martie 2011 am facut o interventie de mozaicoplastie [transplant de cartilaj] si inca sunt in recuperare.Deci in concluzie nici un medicament nu este miraculos.La mine nu a functionat nici unul dar asta nu inseamna sa nu le incercati sub prescriptia medicului ortoped.Pe linga tratamentul naturist ,,nu desconsiderati mintea luminata a doctorilor,, Va doresc multa sanatate!
  05.05.2011 12:29 
artroza
buna ziua,am fost diagnosticata cu artroza acromio claviculara stanga si tenosinovita supraspinat,subscapular si tendon lung al bicepsului cu bursita subdeltoidiana,am inteles ca trebuie operatie sa scoata lichidul de acolo,va rog din suflet daca cineva ma poate ajuta sa mi scrie si sa mi recomande un medic specialist care a mai facut asa ceva unde sa mi fac operatia,cu dragoste va multumesc si va doresc multa sanatate,Marina
  05.05.2011 12:26 
artroza
buna ziua,am fost diagnosticata cu artroza acromio claviculara umar stang si tenosinovita supraspinat,subscapular si tendon lung al bicepsului cu bursita subdeltoidiana,daca ma poate ajuta cineva sa gasesc un doctor specialist in asa ceva,va multumesc din suflet
  08.04.2011 13:20 
cauza artrozei
Metodele de tratament - de ori ce forma ar fi - ar fi mult mai eficiente daca cineva ar putea explica motivele bolii. Cred ca artzoza ARE O foarte stransa legatura cu amigdalita purulenta avuta in copilarie despre care nu se pomeneste nimic.Se face asocierea in schimb cu sexul...sa fim seriosi...
  19.03.2011 10:04 
coxartroza
Matusa a facut operaţie de proteza la sold la Spitalul de urgenţa Floreasca. La un picior a reuşit şi la al doilea nu s-a mai oprit hemoragia şi a murit.Acum nu o mai doare nimic!!!Doar Dumenezeu a mai ramas sa ne ajute ... în rest ceilalţi sunt muritori de rând şi câştigă bani de pe urma bolnavilor....dar poate candva se vor îmbolnăvi şi ei.
  23.02.2011 16:51 
Usturoiul the best!
Am 40 de ani si a a doua oara in 2 ani cand am stat la pat mai mult de o luna din cauza gonartrozei cu toate prostiile doctorilor. Acum am 3 zile de cand pun cataplasma cu usturoi si parca mi-a luat Dumnezeu durerea cu mana chiar dupa prima aplicatie. La cele trei zile deja merg binisor si ma gandesc sa reincep munca. Se face asa, cam o caciulie de usturoi decojita sa dda prin razatoarea mica se impacheteaza intr-o carpa umeda subtire (cam ca cersaful) si se aplica 20 de minute pe locul cu pricina> efectul este garantat. Care nu suporta usturoiul poate incerca si cu ceapa recomandata mai ales la durerile reumatismale, multa sanatate va doresc si lasati prostiile medicilor habarnisti deoparte!
  17.02.2011 22:33 
Efecte adverse Artrostop
Am fost diagnosticata cu artroza genunchiului in urma unei artroscopii, fiziokinetoterapeutul mi-a recomandat cura cu artrostop timp de minim 2 luni. In timpul tratamentului m-am ingrasat 10 kg, am avut semne de insuficienta renala acuta fara a avea alte afectiuni si cu un consum de 2,5 l apa/zi. Nimeni nu zice ca acea glucozamina din produs retine toata apa in tesuturi, acest lucru duce la diminuarea durerii. Nu are decat reactii adverse cumparate la un pret mare.Tesuturile afectate de artroza nu se mai refac... asa cum zic producatorii.
  27.01.2011 10:51 
artroza cred ca am si eu
simptomele prezentate mai sus cred ca mi se potrivesc insa nu stiu ce tratament sa urmez
  26.01.2011 14:51 
produse naturiste
are dreptate cine a scris comentul de mai sus mierea e perfecta si multe altele ceapa e buna si pt hemoroizi si pt multe si eu am apelat la naturiste am testat si cu multe probleme am iesit la bun final ganditiva ca am 26 de ani si am mers in cluj la o clinica peste drum de spitalul de recuperare blu star ceva de genu si doctorita a scos pe gura ca am ceva chis si apoi a zis ca sunt 7 si apoi a zis ca am cervicita si am dat bani sa imi dea rezultatul mai repede ca asa zicea ca daca ii dau 50 ron il rezolva repede .... si in final am mers in italia la o clinica specializata si am facut test pap si pauza nimic nu aveam nici vb ce zicea respectiva eram ok deci nu mergeti la doctor ca ma va omoara ei in loc sa va trateze mergi cu o treaba si apoi iei inventeaza 10 doar sa vand produse si sa le promoveze ....
  13.01.2011 01:54 
SCORTISOARA-MIEREA
PANACEU UNIVERSAL INCA DIN ANTICHITATE UTIL IN MAJORITATEA BOLILOR DEGENERATIVE GENETICE SI IMUNITATE ESTE AMESTECUL SCORTISOAREI CU MIEREA ATAT EXTERN CAT SI INTERN LASATI DEOPARTE MEDICAMENTELE COSTISITOARE SI MEDICII INCOMPETENTZI CARE NU SE MISCA FARA SPAGA SI INCERCATZI PRODUSELE NATURII PE CARE D-ZEU NI LE-A DARUIT CAUTATZI PE NET INFORMATZII DESPRE SCORTISOARA IN TRATAREA DIABETULUI A IMUNITATI DEFICITARE SI ARTICULATZIILOR SI NU MAI INGROSATI PUNGA DOCTORILOR SI NU MAI UMPLETZI SPITALELE IN CAUTAREA SANATATII STA IN PUTEREA VOASTRA SA VA FACETZI SANATOSI CU PRODUSE NATURALE INFORMATI-VA DESPRE PUTEREA LOR VINDECATOARE RENUNTATI LA SEDENTARISM MANCATZI SANATOS NEPREPARAT TERMIC CONSUMATI SUFICIENTA APA ZILNIC FITI ECHILIBRATZI IN TOT CEIA CE FACETZI SI VE-TI AVEA REZULTATE UIMITOARE SCORTISOARA E UN PRODUS FOARTE IEFTIN SI LA INDEMANA ORICUI DE ACEEIA NU ESTE RECOMANDAT DE CATRE MEDICINA IN DECURSUN ANILOR M-AM CONFRUNTAT CU DESTULE PROBLEME MEDICALE PE CARE LE-AM REZOLVAT DOAR CU AJUTORUL PRODUSELOR NATURISTE INCERCATI TOATE METODELE NATURALE POSIBILE SI NU MAI APELATZI LA MEDICI SI SPITALE CARE TRAESC PE SPINAREA OAMENILOR FACAND MAI MULT RAU DECAT BINE EXISTA TRATAMENT PT TOATE BOLILE IN NATURA DAR TREBUIE GASIT TRATAMENTUL EXACT AL CAUZEI NU AL EFECTULUI BOLII SI NU IN ULTIMUL RAND MANCAREA GATITA EXCESIV IN TOT FELUL DE OTRAVURI SINTETICE SI CHIMICE DUC LA EXPLOZIA BOLILOR DE TOT FELUL
  05.01.2011 17:39 
hepatita b si artrostop...
Se recomanda acele cure de 2-3 luni*3ori/an chiar daca ai hepatita cronica b?(dar cu viremie sub 10.000)
  03.01.2011 00:05 
coxartroza
eu am 19 ani si am aflat de la doctori ca am coxartroza.bineinteles doctorii din orasul meu mi-au spus c nu am nimic..doar reuma si atata tot...am fost la m-ai multi doctori oar la fel,pana am ajuns la timisoara la domnul doctor Radu Prejbeanu care este un doctor extraordinar din toate punctele de vedere(si ca doctor si ca om)care m-a pus sa fac rmn,film mai multe...si s-a constatat ca aveam coxartroza.m-a trimis la felix unde am stat 2 saptamani si am reusit sa ma simt mai bine.inainte nu puteam noaptea sa dorm..nu puteam sa umblu nici macar in carje de durere in schimb acum nu ma mai doare decat destul de rar..desi uneori stau si ma gandesc ca asa voi ramane toata viata...ma multumesc cu faptul k numai am durerile acelea insuporabile. Doamne ajuta!!!
  17.12.2010 19:50 
Efecte secundare
Sunt sportivul de performanţă care a scris mesajul din 10.10.2010. De atunci am trecut vreo lună pe Artrostop Rapid, adică pe pastile, care la majoritatea au cel puţin în primele 3-4 zile efecte nedorite. Aşa şi la mine: prima zi mi-a fost foarte rău spre seară, gata-gata să vomez, cu dureri de cap, dar după 3 zile, aleluia: a mers bine. Sunt convins că dacă o iau treptat, toţi trec de faza asta rea. Acum am trecut din nou pe cremă una a mînă fiindcă este mai ieftină, doi, fiindcă totuşi efectele ei mi s-au părut mult mai evidente decît ale pastilelor. Poate din cauza...banilor?
  02.11.2010 18:17 
atat eu cat si sotu folosim artrostop rapid de 3 ani si ne simtim tare bine ,as vrea sa intreb daca nu se poate cumpara mai ieftin de undeva va multumesc
  15.10.2010 15:21 
Acid Hyaluronic cu colagen 2 bun
Eu am luat capsule Best Hyaluronic Acid cu colagen de tip2 pentru durerile de glezne si genunchi si ma simt foarte bine. Poate nu va vine sa credeti dar pielea mea arata mult mai bine, ma intreaba cunostintele ce fac de arat asa bine...Ce e drept, am tot incercat mai multe tipuri de acid hyalurnic, dar asta e cel mai concentrat, are 1900mg. Se gasesc la Cluj-Napoca
  10.10.2010 12:12 
ArtroStop Crema
Fost sportiv de performanţă, m-a găsit şi pe mine astăvară durerea de genunchiul drept taman la 57 de ani. După 3 infiltraţii simple administrate de dr. meu de familie, am trecut pe crema de Artrostop care în cele 2 luni mi-a ameliorat atît genunchiul cît şi mai ales, culmea, durerile infernale pe care le aveam de zeci de ani la coloana lombară! Cu toate că acolo nu am dat deloc cu cremă. După pauză, voi da şi acolo.
  04.10.2010 14:58 
Interesant
Interesant ceea ce spuneti. Insa, cum ar putea fi gasit medicul care a rezolvat problema? Ar putea sa beneficieze si altii de pe urma expertizei acestuia. (Sper ca veti revizualiza acest articol si veti pute oferi mai multe informatii).
  04.07.2010 20:09 
articulatie
in urma cu 10 ani am suferit o operatie minora la genunchi,care cu timpul a inceput sa ma supere,nu mai puteam calca in picior...am luat artrostop cateva zile,dupa care am intrerupt tratamentul deoarece au aparut dureri groaznice la stomac .dupa ceva timp durerea s-a agravat,dupa care am luat legatura cu un doctor al unei echipe de fotbal.mi-a facut o injectie si mi-a dat un unguent preparat chiar de el.mi-a garantat ca in 5 zile n-o sa mai am nimic.au trecut 3 ani de atunci si eu nu mai am probleme,chiar imi permite sa fac si sport.
  23.06.2010 02:34 
am intrebat de modul de procurare al synovial-ului si pret si am gasit cu totul altceva
  14.06.2010 15:15 
MI SE INGROASA ARTICULATIILE DE LA DEGETELE DE LA MAINI DECI MI SE DEFORMEAZA CE IM RECOMANDATI
  29.05.2010 23:37 
efecte secundare
va rog poate sa ma ajute si pe mine cineva,mi s-a recomandat artrostop nu am luat decat 2 zile si am facut o criza puternica de gen fiere,ce as putea sa iau care sa aiva acelasi efect dar fara efecte de astea asupra ficatului,eu am fierea scoasa,doctorul mi-a recomandat sa-l iau 1zi iar pauza 1 zi dar eu nu mai am curaj mi-a fost prea rau am zacut 3zile nu ma-m putut tine pe picioare
  29.05.2010 23:24 
efecte secundare artrostop
va rog frumos daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu un sfat,am fost diagnosticata cu coxartroza si mi s-a recomandat artrostop,nu am putut sa il iau decat 2 zile si am facut o criza puternica gen fiere-desi eu am fierea scoasa,greturi,diaree,frisoane,rau de dus la spital,mi s-a spus ca sunt efectele secundare ale medicamentului,cu ce as putea sa-l inlocuiesc avand doar 35 de ani si nu vreau sa ajung la operatie de la varsta asta,doctorul mi-a recomandat sa-l iau o zi cu pauza de o zi sa ma obisnuiesc dar eu sincer nu mai am curajul atat de rau mi-a fost,va rog din suflet sa ma ajutati
  19.05.2010 19:12 
SOREL_CRISTI@YAHOO.COM
inainte de operatie incearca Hyalgan, infiltaratii intraarticulare. temporizeaza interventia chirurgicala
  12.05.2010 11:18 
nestiind cauza,
pina acumm,, nu am putut sa ma lamuresc ,atit de evident ce se intimpla cu minee? din ce cauzaa,, ?sint de parerea , ca orice fel de pb. de sanatate are omull ,, este foaarte important sa fiee bine informatt,deoarece pe lingaa ca duci aceste poveri ale diferitelor durerii ,,mai e si incertitudinea aceea ,,in care nu poti sa nu te intrebi: oare acum ce mai am? va dau un exemplu ce ma macinaa de cam 3 anii aveamm durerii sub bratul stingg ce reflectau si prin sin am facut o mamografie ,in urma cu 2 anii , si bineinteles ca a fost ok,, fara pb, acum de 1 sapt..,am mai facut o mamografiee ,,nu aveam linistee ,,totusi durerilee erau destul de intensee si evident ,,le simteam in sinn pina spre sfirc,, noroc ca am dat peste un medicc cu experientaa care cu multa rabdare si profesionalism a reusit sa -mi lamureasca toate problemele melee de artroza ,,,de la umeriii ,, unde de altfel am resimtit-o prima dataa,,.. aveam impresiaa ca -mi pierd miinilee ca se lasa-n joss ,,ca si cum ar fi fost legate de trupul meuu printr-un elastic.din considerente de timp ,,ma opresc aicii dorindu-vaa putere si vointaa !!!!!!sa puteti duce pb. de sanatate! .
  11.04.2010 12:25 
artroza la glezne
Am artroza la glezne.Am facut intai la stangul si acum la dreptul.Nu-mi trece cu nimic.Acum iau artrostop dar ma dor toate oasele.N-am gasit nici o parere a cuiva cu artroza la glezne.Eu sun femeie, am 40 de ani ,si nu pot sa ma incalt cu un pantof.Toate se deformeaza si arata oribil.Mi-e frica pt. viitorul meu.
  01.04.2010 20:09 
Super tratament
un tratament cu adevarat bun este injectia cu neovisc. tot restul de tratamente cu pastile sunt apa de ploaie, vrajeli, am incercat si nu am simtit nici un efect. dupa neovisc chiar ma simt alt om, e scump dar merita efortul.
  01.04.2010 20:02 
Eu am folosit injectii cu Neovisc, dupa 3 injectii m-am simtit foarte bine, durerile s-au atnuat. recomand
  31.03.2010 23:58 
MARE ATENTIE
SINGURA SANSA DE SCAPARE ESTE OPERATIA.VA JUR CU INIMA PE INIMA.AM LUAT ARTOSTROP +INFLAMATOR SI ESTE FRECTIE LA PICIOR.DUPA 3 LUNI DE TRATAMENT NU AM SIMTIT NICI O AMELOORARE.AM FOST LA DOCTOR LA SPITALUL DE ORTOPEDIE SI MI-A FACUT RADIOGRAFIE SI DOCTORUL A SPUS CA SINGURA SOLUTIE E OPERRATIA.ODATA CE AI ARTROZA NICIUN MEDICAMENT NU MAI ESTE VALABIL.PTR MAI MULTE DETALI LA SOREL_CRISTI@YAHOO.COM
  16.03.2010 16:21 
Artivit Spin
Pt. probleme cu ligamentele mi s-a dat o reteta cu Artivit (contine gelatina hidrolizata, vitamine din grupa B si magneziu si antioxidanti naturali. Am vrut sa inlocuiesc Artivitul cu Artrosp-ul...imi poate da cineva un sfat? Mentionez ca Artivit Spin nu prea se gaseste la noi in farmacii...Astept un raspuns pe adresa simoredro@yahoo.com
  27.01.2010 22:51 
Tratament eficient!
Un alt tratament cunoscut impotriva artrozei este DONA, glucozamina sulfat 1500mg. Este singurul medicament de pe piata (restul fiind suplimente alimentare!!), avand de asemenea studii clinice la baza. Un alt avantaj este dat de pretul tratamentului pe luna: 50% compensare! Puteti intreba medicul specialist sau cel de familie.
  27.01.2010 21:07 
INTRBARE
URMEZ TRATAMENT CU EUTIROX 100,MAI URMEZ SI CLARINOLUL,DIN CAUZA GRUTATII,INTREBAREA MEA ESTE POT SA FAC TRATAMENT SI CU ARTROSTOP RAPID(PROBLEMA ARTICULATIILOR)?
  27.01.2010 11:41 
injectii cu solutie vascoelastica
stie cineva daca sunt dureroase injectarile intraarticulare cu NeoVisc?
  11.01.2010 20:14 
tratament
Am citit intr-o revista ca tratamentul complet este : 3 luni consecutiv ArtroStop Rapid si apoi doua luni Artro Stop Hyal. Este bine ?
  11.01.2010 10:19 
INTREBARE
AM INCEPUT TRATAMENTUL CU ARTROSTOP RAPID SI MA SIMT MAI RAU DECAT INAINTE...MA DOR TOATE ARTICULATIILE DE PARCA AS FI BATUTA...ESTE NORMAL?VA MULTUMESC!
  24.12.2009 19:15 
darul
eu am gasit un leu si fhk
  23.11.2009 21:29 
atroza sau altceva nu avem specialisti 6 din ei au zis boli diferite a trebuit sa caut pa net sa ma fac bine singur
din 2007 in luna aprilia a inceput sa ma doara genuchi unu si trosnea de cite ori ma lasam pe vine munceam ca ferar betonist si am muncit toata iarna am continuat sa muncesc.dupa asta am incetat in aprilie ca aveam dureri la genuchi si nu puteam dormi nici noaptea se urca durerea de la genuchi in sus ma junghia am fost la 6 doctori doi nu au spus la fel asa ca am facut rmn la genuchiul drept diacnostic rupt corn posterior .dupa doua luni a inceput sami pocneasca toate oasele ,nu ma dor doar la genuchiul sting ma doare pe interior doar cind il fortez.daca iau artrostop rapid imi trece.de 2 ani iau artrostop rapid si sint foarte multumit cred ca daca nu il loam la ora asta (23 noiembrie 2009)nu cred ca mai puteam merge atunci cind aveam dureri si mergeam si putin ma intorceam simtiam ca imi fug genuchi era dureros sa ma vad neputincios.1 an nu am muncit in schimb nu am putut sta acasa mergeam zilnic cu bicicleta cam 10 km.de facut stiu ca bine nu o sa ma fac sa fiu ca inainte dar cu artrostop am mai pacalit boala .in luna aprilie vreau sa fac si la stingu rmn finca el ma junghie cind fac efort , sa vad evolutia boli dupa 2 ani
  13.11.2009 14:58 
sfat
FOLOSITI ARTROVIT(EU IL FOLOSESC DE UN AN SI SUNT F.MULTUMITA)FABRICAT DE VITACARE.ARE IN COMPONENTA SUBST.NATURALE SI PTR. DURERE(BOSWELIA)
  02.11.2009 09:51 
ARTROSTOP CRIMINAL
NU MAI LUATI ARTROSTOP VA INBOLNAVITI DE RINICHI SI DE FICAT A URMAT TRATAMENTUL CU ARTROSTOP FRATELE MEU TIMP DE 2 ANI CU PAUZE SI ARE ALTE PROBLEME AR TEBUI SCOS DE PE PIATA DAR CRED CA E AFACEREA VREUNUI NEMERNIC CARE VREA SA SE IMBOGATEASCA DE PE URMA UNOR OAMENI BOLNAVI.
  18.09.2009 09:54 
un doctor minunat
Daca nu ar fi fost Dl.Doctor Petre Octavian din Ploiesti, mama mea nu ar mai fi putut sa mearga. Dansul i-a recomandat infiltratiile cu Neo Visc, timp de 3 saptamani,cate o fiola saptamanal.Ii multumesc mult si sa-i dea Dumnezeu sanatate.
  31.08.2009 16:32 
Inceput de artroza
Salutare! am 22 de ani si la inceputul anului 2008 am fost "diagnosticata" cu inceput de artroza la genunchiul stang... doctorul mi-a recomandat atunci injectii cu ozon,care erau "in voga" atunci...le-am facut... dupa 3-4 sedinte mi-au disparut durerile care erau groaznice(nu ma puteam ridica de pe scaun)... am facut 7-8 sedinte din 10 cate trebuiau in mod normal...a fost totul bine pana acum 2-3 luni cand am plecat cu masina si a fost necesar sa stau vreo 2 ore, cat dura drumul,in aceeasi pozitie- a reaparut discomfortul...trecea repede daca faceam miscare.. acum,de 1 saptamana au reinceput durerile.. nu mai scap de ele... injectii n-as mai face pentru ca atunci mi-au garantat ca nu voi mai avea probleme...n-as vrea sa ajung sa fac injectii toata viata! am auzit ceva de injectii cu ciment..stie cineva daca sunt bune?durabile?
  16.08.2009 22:46 
dureri
folositi PELOX este foarte bun in tratarea bolilor reumatice.
  06.08.2009 21:56 
artroza genunchiului
De doua luni ma confrunt cu aceasta durere groaznica la genunchi.Am facut Hyalgan si slava Domnului acum ma simt mult mai bine.Am facut 5 injectii la interval de cate o saptamana si acum pot sa merg si eu ca un om normal si pot cobori scarile fara sa mai am acele dureri groaznice.
  05.08.2009 10:57 
detox foot spa
buna ziua. Cineva intreba de aparatul "detox foot spa". Se poate cumpara si de la top shop sau daca doresti ti-l pot comanda cu 400 de dolari aparatul dual detox foot spa, cu care se pot trata doua persoane deodata.Email castanejoim@yahoo.com
  25.05.2009 17:57 
care este diagnosticul?!?
am citit un ultima vreme foarte multe articole referitoare la afectiunile de genunchi. Am o problema de genunchi care implineste in curand 3 ani si tot nu stiu incotro s-o iau. In urma cu 2 ani am facut RMN iar rezultatele au fost ...neconcludente. Raportul arata ca totul este NORMAL, dar totusi acuz dureri extrem de mari, menaireusind in ultima vreme sa fac nici macar genoflexiunile in mod corect si fara eforturi semnificative. Caut un medic care sa-mi ofere un diagnostic real, nu unul pentru banii platiti pentru consultatie (fara a mai pomeni cat am cheltuit pana acum pe aceasta problema!...). Mai exista cineva din tagma lui Esculap in stare s-o faca intr-un mod profesional si sa fie sigur de ceea ce spune? Pana acum n-am dat de el... Puteti sa ma ajutati, va rog?
  01.05.2009 19:53 
artroza
foarte bun materialul,imi place f mult,bravo cat mai multe materiale despre diferite afectiuni
  16.03.2009 12:06 
buna
va felicit pentru vasta informare pe care o oferiti. ma intereseaza acest subiect pt ca si eu manifest simptome incipiente ale acestei boli si avand in vedere ca si mama mea a suferit de artroza.... ma astept la ce este mai rau. ceea ce ma ingrijoreaza f tare este ca eu sunt tehnician dentar...iar viitorul meu sta in capacitatea mainilor mele de a ,, functiona,,.
  09.03.2009 21:12 
artroza
Nu stiu nimic despre acel medicament dar cred ca e ca la boala asta . Ar trebui pensionati si sa ne tratam an statiuni de specalitate .
  28.02.2009 20:08 
un medicament folositor
EU AM UN TATA DE 53 ANI .AM 11 ANI SI CRED CA E FOLOSOTOR.TATA ASUFERIT DOUA OPERTATII LA PICIOR SI ACUM I-L DOARE.ARTROSTOP L-A AJUTAT .MA BUCAR CA EXISTA ASEMENEA MEDICAMENTE
  24.02.2009 22:01 
poliartrita si gonartroza
mama mea sufera de poliartrita reumatoida si gonartroza pe langa tiroida si altele.foarte mult timp a intepenit,avea dureri ingrozitoare si de un an de zile face enbrel la recomandarea medicului reumatolog dar asta dupa multe spagi.de atunci nu a mai intepenit dar tot mai are dureri.pentru completarea cartilajului i s-a recomandat de la bucuresti infiltratii cu sinovial,dar doctorita de aici nu a vrut sa ii dea.pe ea au ajutat-o mult si capsulele cu cartilaj de rechin dar luate timp mai indelungat .nu ii mai trosneau oasele.si de curand a auzit si de hialgan.o sa incerce si asta ca ce nu face omul pentru sanatate.mai trebuie sa adaug ca s-a operat la ambii genunchi cu laser la bucuresti si cand zicea ca e mai bine s-a gasit o asistenta sa ii faca nu stiu ce punctie in coloana si a venit intepenita.cred ca nu a fost multumita de bacsis.niste nemernici.va doresc multa sanatate
  22.02.2009 10:03 
1oo% PUR COLLAGEN tip II
"Este Colagen Tip II A Ajutor pentru artrită şi boală de inimă?" Conform ultimelor statistici, 50 de milioane de americani suferă de o formă de artrită, fie reumatoid sau osteoartritei, precum şi o varietate de alte artritic condiţii. Toate formele de artrită parts comune simptome de durere, pierderea de gamă de mişcare, şi o diminueaza calitatea vieţii. Adăugaţi la acest lucru faptul că un număr de uriaş în ţara noastră astăzi sint încă bolnavii cardiovasculari, şi aveţi toate condiţiile necesare pentru o pledorie de farmaceutice şi medicamente naturale, concepute pentru a reduce severitatea acestor boli. Ar putea fi ca un medicament numit nutriţionale de colagen de tip II poate ameliora tulburările un mod eficient? Siguranţa de asemenea, devine o problemă. În prezent, moderne medicamente, cum ar fi nonsteroidal anti-inflammatoare (AINS), pot provoca sângerări acute, ulcere şi chiar pun viaţa în pericol prin reacţii adverse. Alte abordări includ medicamente naturale, cum ar fi uleiul de ficat de peşte, DI phenyalanine şi rechin cartilaj. S-ar putea dovedi că a componentelor naturale din cartilaj deţin cea mai mare promisiune de ameliorare in ambele boli artrită şi de inimă. A devenit interesat colagenul de tip II, ca un tratament pentru artrită şi boală de inimă în timp ce am cercetat cartilajului şi scris cartea mea, "fălci pentru Life, povestea Shark cartilaj." În cercetarea mea, am descoperit medicinally eficace ingredient în cartilajului este cu adevarat ca urmare a colagenului de tip II fracţiune. Ştim că cartilajului este compus din patru sau cinci feluri diferite de colagen. Există 14 tipuri diferite de colagen cu totul, dar în principal de colagen, cea mai predominantă o, de cele mai multe medicamente de colagen, este de colagen de tip II. Dacă colagenului de tip II este derivat din sternal cartilaj de pui, pui de la şase la opt săptămâni, în care conţine cel mai mare număr de anti-inflamatorii şi comune în sprijinul proteoglycans. Aceste proteoglycans include glucosamine sulfat, care are peste 30 de ani de dublu-orb, controlate placebo, studiile indică faptul că de fapt ajută la reconstruirea a cartilajului în artrita articulaţiilor. Ştim, de asemenea, că acesta conţine o mare concentraţie de chondroitin sulfat A, care este un puternic anti-inflamator şi susţine, de asemenea, comun de ţesut. Încă o dată, în cazul în care produsul este derivat din pui sternal cartilaj, aceste două componente sunt în cea mai mare concentrare, comparativ cu orice altă sursă de cartilaj. În plus faţă de acestea, de colagen de tip II conţine, de asemenea, un puternic, nou descoperite antioxidant proteoglycan numit cartilaj matrice glicoproteina (CMGP), care poate ajuta la reducerea daunelor aduse oxidativ la comun. În plus faţă de aceste noi descoperiri, există şi alte ingrediente în colagen de tip II, care il face mult mai eficient decât doar ţinând glucosamine sau chondroitin, de la sine. Un alt avantaj al colagenului de tip II pui cartilaj este că el este mult mai usor absorbit , cercetatorii au demonstrat recent despre opt la sută absorbţie de teren cartilaj, întrucât componentele de colagen de tip II au o mult mai mare rată de absorbţie de 70 - 90 la sută. Acest lucru înseamnă considerabil mai puţin de colagen de tip II trebuie să fie luată în comparaţie cu alt cartilaj. Cei mai mulţi oameni trebuie să ia 9 la 12 de grame de cartilaj pentru a primi un răspuns, întrucât, de colagen de tip II, cu cât mai puţin două grame, şi mai frecvent trei-patru grame, sunt destul de suficiente. Când oameni suferă de artrită, există o selectiv distrugerea colagenului de tip II, în comun cartilajului în sine. Oamenii de ştiinţă ştiu că această componentă a cartilajului este atacat de globule albe şi cumva acest activează sistemul imunitar în reumatoid artritic pacient de a dezvolta anticorpi pentru a colagenului de tip II. Acest apoi stabileşte un răspuns imun la toate de cartilaj, care este degenerating în organism. Astfel, ambele încheieturi rănit, atât în genunchi rănit, de solduri, spate, etc În osteoartritei, avem o uzură de tip de distrugere a cartilajului cu lansarea solubil de colagen de tip II, dar fără a răspuns imun. Rezultatul final este acelaşi. Durere, durere mai mult, şi pierderi de calitate a vieţii. Întrebarea devine acum cum de colagen de tip II a opri sistemul imunitar în reumatoid artritic. Răspunsul este că de colagen de tip II eficienţa se realizează prin "toleranţă orală." În urmă cu câţiva ani, dr. Howard Weiner şi de la Brigham Women's Hospital, a descoperit că există o parte a intestinului numit Galt (intestin-activat lymphoid ţesut), care face parte din sistemul nostru imunitar. Practic, globule albe în Galt ne permit să mănânc o varietate de diferite tipuri de proteine în curs de dezvoltare, fără o alergie sau sensibilitate la ele. Sistemul de toleranţă orală a fost de fapt, au descoperit mai mulţi ani în urmă de către oamenii de stiinta germani care au fost hrănite cu otravă iederă alergice severe la pacienţii şi eficient eliminate lor alergie la otravă iederă. Se merge înapoi la homeopate principiul "ca cure place." Dr. Weiner început hrănire vacă mielinei la pacienţii cu scleroză multiplă şi produse îmbunătăţire a simptomelor. Dr. David Trentham, de Universitatea Harvard, mai târziu, în echipă cu Dr. Weiner pentru a investiga efectele secundare de pui sternal colagen de tip II pentru a fi hrănite artritic şobolani. Ce au gasit a fost destul de remarcabil. Prin cea de-a doua sau a treia luna de şobolan, nu se mai afişează orice simptome de artrită. Nu a fost o profundă ameliorare a bolii. Urmatorul pas a fost acela de a testului de toleranţă orală de colagen de tip II omului artritic pacienţi. Drs. Trentham şi Weiner studiat zece oameni severe cu artrita reumatoida. Ei au eliminat tratamente standard, cum ar fi AINS şi metotrexat şi hrănite de pacienţi pur colagen de tip II provenite de la pui sternal cartilaj. La sfârşitul celei de-a doua luni, şase din zece pacienţi a arătat şi o îmbunătăţire substanţială a arătat o regresie a bolii, care a durat 26 luni, fără efecte secundare. Clinică de răspuns în acest studiu a fost definit ca o de 50 procente sau mai mare reducere în edeme şi sensibilitate, o îmbunătăţire de 50 procente în dimineaţa rigiditate, precum şi o mai bună 15 minute de mers pe jos timp şi apuca puterea. Astfel, au existat mai multe criterii obiective şi subiective pentru măsurarea succesului. Aceste rezultate sunt profunde. Ca o chestiune de fapt, acest studiu a demonstrat o rată de răspuns 70 la sută din cele mai grave cazuri de artrita reumatoida cu nici un efect secundar, cu aceşti pacienţi complet eliminat din standard medicamente. Chiar şi în alte 30 de procente din cadrul grupului au avut îmbunătăţire. Şi pe baza acestui studiu, în acelaşi medici a efectuat un studiu de fază II, la 59 de pacienţi cu, din nou, severă, activă artrita reumatoida. Douăzeci şi opt de primit de colagen de tip II, în timp ce 31 a primit un placebo, pilula. Ce este interesant este faptul că cei care au fost pe toate de droguri şi de a lua de colagen de tip II a arătat foarte semnificativ de stabilizare şi îmbunătăţire, în timp ce cele pe placebos continuat să se deterioreze. De fapt, patru de colagen de tip II de pacienţi au arătat o rezoluţie completă a bolii, în timp ce nu de pacienţi în grupul placebo afişat orice remitere. Din nou, nu au fost detectate efecte secundare. Noi vedem că ingestie orală de colagen de tip II, mai bine se dovedesc a fi cele mai eficiente mijloace de artrită naturale management, indiferent de forma de boală. Întrebarea devine, acum, exact aşa cum este de colagen de tip II de muncă pentru a produce aceste rezultate incredibile. Se pare de mecanismul de acţiune este imun suprimarea prin globule albe situate în Galt. Aceste celule albe devoreze unele din colagenul de tip II şi apoi instrui în restul sistemului imunitar pentru a opri atacul de colagen de tip II, ca aceste celule albe identifica-l ca prieten şi nu duşman. Odată ce sistemul imunitar este alertat pentru a opri atacul de colagen de tip II, se pare că este o proliferare a T-suppressor celule. Acestea sunt, de asemenea, cunoscut ca celulele T8. În cele din urmă, această scădere a numărului de inflamatorii cytokines care sunt parţial responsabile de reacţie inflamatorie în artrita reumatoida. O parte din alt motiv, şi acest lucru este exact de ce funcţionează în osteoartritei, care este de colagen de tip II are un astfel de mare concentrare de glucosamine si chondroitin, care de 30 de ani de dublu-orb, controlate placebo, studiile demonstrează o consolidare a cartilajului, , precum şi o creştere în producţia de celule noi cartilaj. Aceste componente au, de asemenea, proprietati anti-inflamatorii şi asigura maxim de apă de concentrare în cartilajul în sine, care acţionează ca un tampon în timpul activităţii fizice. Colagenul de tip II conţine, de asemenea, proteoglycans care inhibă formarea vas de sânge în articulaţii şi de a reduce enzimă atacuri pe cartilajului în sine. Astfel, există o cură de întinerire a cartilajului producătoare de celule şi o scădere a distructive biochimie din comun. În plus, multe din aceste proteoglycans găsit în colagen de tip II de sprijin de ungere fluid din comun numit synovial fluid. Aceste proteoglycans creştere în grosime şi lubrifiante eficienţa acestui lichid. Este extrem de important să se înţeleagă că nu toate tipurile de colagen sunt aceleaşi, şi nu toate tipurile de cartilaj pot da o medicinally eficienta precum colagenul de tip II. Colagenul de tip II trebuie să provină de la pui sternal cartilaj, numai. Motivul este foarte simplu. Această sursă de cartilaj deţine cea mai mare concentraţie de comune de economisire proteoglycans. Când o persoană care a artrită începe să ia de colagen de tip II, acestea ar trebui să aşteptaţi de o perioadă de patru până la opt săptămâni înainte de a lua o decizie cu privire la faptul dacă sunt sau nu produsul este de lucru. Este nevoie de această perioadă de timp, în cele mai multe persoane pentru a obţine rezultate semnificative. Am văzut câteva persoane eliminarea durerii în decurs de o săptămână, dar aceasta este excepţia, nu regula. Colagenul de tip II este disponibil la 500 mg. capsule. Ar trebui să fie luate în doze divizate pe tot parcursul zilei - 20 de minute înainte de mănâncă, de preferinţă, cu o cantitate mică de suc de portocale, deoarece aceasta îmbunătăţeşte absorbţia. În loc de faptul că nu există reacţii adverse, cu colagen de tip II, aceasta pare a fi produs de a alege, în cazul în care suferă de orice formă de artritic condiţie. Luaţi în considerare următoarele primit o scrisoare de la Mrs.ZE din Tucson, Arizona: "Am fost cu ajutorul colagenului de tip II pentru două luni şi jumătate şi au observat o îmbunătăţire semnificativă în comun de durere cronică am fost întâmpină. Am suferit de pe dureri de artritic imobilitate de unul dintre degetele de mai mulţi ani. bonusul este complet de remitere a durerii în alte articulatii, de asemenea. Sunt încrezător că acest produs a fost extrem de util pentru imbunatatirea mea, şi ştiu că-l va continua să fie o parte din rutina zilnică mele. Pentru că am fost întotdeauna foarte rezistente la luarea calmarea durerilor, de colagen de tip II a fost nimic scurt de o binecuvântare. " (Comentariu pe fişier, doamna ze, Tucson, AZ). În curs de revizuire, acum ştiu că colagen II componente sunt cu adevărat chondro-agenţi de protecţie, deoarece acestea: 1) rezista cartilajului digestia proteinelor enzime; 2) reprogram distructive chondrocytes şi cytokines, reducând inflamaţia; 8) promovarea de noi cartilajului de celule şi sinteza proteoglycan sinteză; 4 ) a îmbunătăţi producţia de lichid în comun, hyaluronan, pentru a produce o grosime de eficiente, lubrifiante, synovial fluid pentru comune în sine; 5) proteja suprafaţa de cartilaj de la oxidativ daune şi enzimă digestie; 6) acţionează ca un puternic anti-inflamator şi durere modulator. Colagenul de tip II şi boală de inimă Medicamente, cum ar fi aspirina şi AINS, precum şi therapeutics naturale, cum ar fi uleiul de ficat de peşte sau de antiarthritic ierburi, nu pot concura cu putere de ansamblu biochimici de colagen de tip II. Aceasta se poate dovedi de asemenea, că de colagen de tip II este una dintre cele mai cardio-agenţi de protecţie descoperit vreodată. > Dintr-o analiza recenta, am descoperit că de colagen de tip II este de 14.2 la sută chondroitin A. sulfat de Chondroitin sulfat A este o naturale proteoglycan care se găseşte în căptuşeala de artere, nazale septa nostru, şi chiar şi corneei de ochiul nostru, la fel ca şi în colagen ţesutului a lungul corpului. Chondroitin sulfat A (CSA) are un puternic antithrombogenic sau afecta anticoagulant, care, în esenţă, previne cheaguri de sânge şi sa dovedit a reduce incidenţa de accident vascular cerebral. În Japonia, CSA este utilizat de mai mult de 20000 de oameni în fiecare zi şi de 20 de ani de istorie de la utilizarea sa, nu de cazuri de toxicitate, au fost raportate. CSA a fost testat de peste 25 de ani de Dr. Lester M. Morrison. În 1968, Dr. Morrison a format un grup de 120 de pacienţi cu boli coronariene. Pacienţii au fost împărţiţi în două grupuri, 60 CSA primesc terapie, şi 60 servesc drept de control. Ambele grupuri au avut lor standard de medicamente, sau de grăsime-restricted diete, pe baza lor regulate medicilor de consiliere. Dr. Morrison, precum şi a altor cercetători, au descoperit mai devreme că CSA literalmente redus de colesterol si alte lipide în sânge şi de fapt "clarificat" colesterol din garnitură de artere, inclusiv aortă. După trei ani în studiu dublu-orb, de 60 de subiecţi umani care primesc CSA au prezentat patru coronariană incidente, inclusiv trei fatal infarct miocardic. Grupul de control, de grup, care nu au primit CSA, ci, mai degrabă doar inima lor standard de medicamente, a avut 29 de incidente coronariene, inclusiv infarct miocardic fatal şase şi zece nonfatal atacuri. Dupa patru ani, grupul de control au avut 36 infarct miocardic, în timp ce grupul de CSA a avut doar şase. Cinci ani în studiu, grupul de control cu experienţă 38 infarct miocardic, în timp ce doar şase CSA grup. După şase ani, au existat 42 infarct miocardic, în grupul de control şi, în numai şase CSA grup, şi de la moartea raţia de CSA grup comparativ cu grupul de control a fost de 4:14. Aceasta indică un 600 la sută reducere a incidenţei fatal infarct miocardic, pur şi simplu prin luarea pe cale orală CSA în fiecare zi, indiferent de ceea ce alt tip de terapie este angajat. În fiecare an ne-am 500000 de decese de la incidente coronariene acute şi un număr egal de cazuri de supravietuire coronariene acute tromboză. Imaginaţi-vă reduce acest numar cu un factor de 600 la sută, toate din cauza naturale substanţă găsită în colagen de tip II. Ştiinţei medicale ne-a condus la unele uimitor breakthroughs, în high tech tratamente pentru boli. Pentru că a bolilor cardiovasculare este numărul un criminal în Statele Unite ale Americii de azi, se pare că de mult de cercetare şi dezvoltare, a fost concentrat în acest domeniu. Deşi lucruri, cum ar fi inima artificială, baloane angioplastie, supapă de înlocuire şi de by-pass surgery lifesaving sunt procedurile de care s-au adaugat ani la viata multe, acestea nu sunt procedurile că majoritatea persoanelor ar dori să le-au făcut. Aceasta se datorează faptului că acestea sunt costisitoare, dureroase şi riscante. Ele nu se adresează din cauza bolii. CSA Totuşi, pare a fi mult mai eficiente faţă de lungi de transport şi de adrese de la cauza şi nu doar a simptomelor. Din păcate, mulţi oameni care suferă de probleme cardiace vedere aceste proceduri ca fiind doar opţiuni. Eu zic acum ca aici este o altă opţiune --- CSA-bogat de colagen de tip II. Colagenul de tip II, de asemenea, a găsit un sprijin în cercetare pentru ameliorarea bolilor autoimune cauzate de implant mamar intoxicaţii, precum şi de ameliorare a Menier boala şi miopie progresivă. Aceasta a fost, de asemenea, touted pentru a ajuta la pierderea in greutate. Cu toate acestea, am face nici unul dintre aceste solicitări de despăgubiri, şi, deşi viitoare de cercetare poate demonstra că este eficient în aceste domenii, atenuarea artrită şi boli cardiace este suficient de ajuns. Este interesant pentru a vedea cercetători în fruntea medicament acum, folosind produsele naturale pentru a demonstra că, într-adevăr, natura are un leac. Importator S.C. ANDREI COLLAGEN SRL Tel: 0770492583
  28.01.2009 22:17 
nu cred
medicamentele astea sunt, abureli artoflexul si artostopul sunt suplimente alimentare de accea nu se deconteazade casa de asigurari. Mai bine supozitoare cu diclofenac seara este mai eficace.
  13.01.2009 21:24 
artroza
Cine poate sa imi spuna si mie de unde se poate cumpara urmatorul aparat "detox foot spa" cu biorezonanta. va multumesc
  13.01.2009 21:00 
intrebare
Am facut o cura de 3 luni de Artrostpo Rapid si ma simt foarte bine. Am 1 an de cind am facut cura oare o pot repeta?
  01.01.2009 13:39 
prostia
o prostie prin cati doctori am fost nu mai cred
  03.12.2008 07:01 
OASE
MA NUMESC MARIA SERBAN DIN BUCURESTI. AS DORI SA VA SPUN DESPRE UN REMEDIU NATURIST CARE DA REZULTATE SI ACEST ARTROSTOP DA REZULTATE VA POT SPUNE DESPRE GHIMBIR SI ALOE VERA GEL FOREVER LIWING AU FOST OAMENI PARALIZATI SI DUPA 3 ANI S-AU VINDECAT. AM PUS PE YOUTUBE UN FILMULET CARE SE NUMESTE REMEDII NATURISTE IN SPECIAL PENTRU OAMENI VARSTNICI.
  03.12.2008 06:48 
AMELIORATA IN DOAR O LUNA
Buna ziua as dori sa spun celor cu probleme articulare ca am luat doar 30 de pastile de artostop, aveam o durere vie la coapsa piciorului, incepusem sa merg in carje nu puteam efectiv sa merg, dar trebuie sa te increzi in acest produs ca te va ameliora am crezut si nu ma mai doare, va rog incredetiva in totalitate in el nu imediat veti simti efectele, in timp le veti simti , va doresc insanatosire grabnica.
  11.11.2008 12:38 
Coxartroza
Am descoperit coxartroza acum 2 ani. Am luat atrostop rapid, cartilaj de rechin. Nu s-a intamplat nimic spectaculos. Am facut 3 infiltratii in articulatie. Bani multi dati pe apa sambetei. Acum 2 luni m-am operat si mi-am pus o proteza totala de sold. Dupa 35 de zile am mers fara sprijin, iar acum am reinceput activitatea. Pacat de banii dati pe medicamente, calmante, doctori care ofereau marea cu sarea. Va doresc succes. Daca mai aveti intrebari cu cea mai mare placere, puteti sa imi scrieti pe adresa grig@easynet.ro
  23.10.2008 20:19 
CORNELIA
Ce parere aveti de medicamentul TAXOFIT Artrit Plus? Eu am gonartroza si mi-a ajutat mai mult decat Artrostopul. Multumiri si multa sanatate la toti bolnavii!
  20.10.2008 00:01 
Trist
Ce sa va spun ??!! Am fost atlet si campion al Rominiei... si ce folos, sunt varza!!! M-am ingrasat groaznic si mi-am facut-o cu mana mea! A cedat un genunchi, a cedat si al doilea, toata lumea mi-a zis sa slabesc iar eu am fost un nesimtit! Acum au inceput sa ma doara soldurile si sa nu mai pot dormi noaptea de dureri musculare! Am luat artrostop rapid si cartilj de rechin vreo 3 luni! Nu pot sa fiu obiectiv dar initial parca mi-a fost mai bine, dar acum e tare rau! Am sa slabesc serios, stiu ca e cam tarziu dar traim cu speranta ca va inventa cineva intr-o zi vreun cartilaj artificial care sa faca minuni si pentru noi!! Pana atunci daca stie cineva si la testat pe pielea sa, vreun tratament eficace, sa-i fie mila si sa ma povatuiasca si pe mine! Cu stima
  15.10.2008 07:39 
recomandare
pentru bolile reumatice si artroza, va recomand sa faceti un consult la Cluj, la Complex Medical MEDEX situat pe str. Voltaire, nr. 21, la dl.prof. BOLOSIU,planificari la tel 0264591942 sau mobil
  03.10.2008 15:19 
Oare ma confrunt cu artroza?
Am 23 de ani si de aproximativ 6 luni simt dureri la soldul stang (mai exact in buca stanga), nu este o durere permanenta... imi trece cateva saptamani apoi iar ma ia durerea! Intrebarea mea este: cum se poate depista? Ce analize trebuie sa fac? RMN? Sau altceva
  22.08.2008 12:09 
artroza
Si eu am fost diagnosticata cu artroza lombara la 43 de ani si singura modalitate de a scapa de durere si de a putea sa merg linistita pe stada a fost folosirea aparatului "detox foot spa" care, prin biorezonant[, scoate toxinele si rezidurile din organism. Se pun picioarele in apa tratata cu sare de bucatarie, in care se afla o bobina, si apa se face maro inchis cu nuante de verde, etc. Este o metoda care o recomand. Puteti citi mai multe pe internet despre acest aparat.
  17.07.2008 07:32 
flexodon a, diabet
din pacate, atat flexodon A, cat si artrostop, artroflex si alte produse similare care au in compozitie glucozamina (sub diverse forme: clorhidrata, sulfatata, etc) aduc un aport de glucoza suplimentar. deci fie va trebui sa umblati la dieta si sa scadeti din alta parte glucoza care o aduceti in plus prin acest tratament, fie ajustati dozele de antidiabetice. ninci una din aceste doua solutii nu mi se par a fi foarte viabile si "incantatoare" pt dvs. asa ca ne putem gandi la un alt tratament pt dvs care sa va ajute in artroza. ar putea fi schimbmarea indicatiei de flexodon a (sau artrostop sau artroflex) in cazul diabeticilor fie cu piascledin (nu contine glucozamina) 1 tb/zi 3 luni, 3 luni pauza si apoi se reia tratamentul, iar daca aveti paradontoza asociata va va ajuta si in aceasta afectiune, sau puteti merge pe lichid sinovial administrat intraarticular (hyalgan are feedbacurile cele mai bune din partea pacientilor. costa 160 RON o fiola, fiind necesare 3-5 fiole pentru o articulatie) de fapt, daca nu ma insel, atat flexodon, piascledin cat si hyalgan, sunt promovate de aceeasi firma. o zi buna si sanatate
  16.07.2008 10:40 
flexodon a
flexodon a indicat diabeticilor care au artroza mai avansata, este efiocient?
  27.06.2008 18:49 
Artrostop
Cred ca e numai publicitate. Poate intr-o zi cineva va gasi un remediu impotriva acestei boli.
  06.05.2008 20:21 
Despre hyalgan
Exista in ploiesti un medic care sa faca infiltratii cu hyalgan?
  25.03.2008 19:56 
Coxartroza
Pentru doamna cu coxartroza: o solutie ar fi HYALGAN, sau alte produse pe baza de acid hialuronic, administrate intraarticular. Sunt si ceva preparate ce se pot procura gratuit prin casa de asigurari, dar, pentru cine are bani si isi permite, ideal ar fi tratamentul cu hyalgan (se apropie cel mai mult ca si compozitie de lichidul sinovial fiziologic), cate 1 fiola pe saptamana 5 saptamani (o fiola costand 165 RON). In medie, 2 ani de zile nu veti mai avea probleme cu articulatia coxofemurala, dupa 2 ani tratamentul se reia si tot asa. Trebuie sa gasiti un medic care se incumeta sa administreze in articulatia coxofemurala astfel de produse (este o articulatie mai greu accesibila si sunt medici care nu se baga). Va urez sanatate!
  21.03.2008 22:17 
flexodon a
Sunt medic, si am si eu ceva ani experienta de tratamente antiartrozice. Ce va pot spune, din propria experienta clinica, este faptul ca, din toate produsele de aceste gen, singurul, flexodon a imi inspira mai multa incredere. Atat prin rezultate, cat si prin promovare si, mai ales, faptul ca este un produs elvetian imi inspira mult mai multa incredere decat alte produse existente pe piata. In plus, contine formele sulfatate ale glucozaminei si condoitinei, cum bine a zis altcineva, singurele pe care exista studii de specialitate. oricum, toti pacientii mei au fost multumiti!
  20.03.2008 22:27 
Oase
Asa este, sunt de acord cu multi.
  14.03.2008 21:32 
ArtroStop RAPID
1. Sunt medic si am o mare nelamurire: poate sa-mi spuna si mie care este continutul unei tablete de artrostop rapid? peste tot este dat continutul a 3 tablete (doza zilnica). Conform firmei producatoare, doza zilnica (3 tb) contine: Glucozamin sulfat *2KCl 1600,0 mg, Condroitin sulfat 600,0 mg, Boswellin, Mangan 4,5 mg, Vitamina C 30,0 mg. conform aritmeticii 1600 impartit la 3 egal cu...533,333(3). Asa ceva nu exista. Sau doua tablete contin cate 500 mg fiecare, iar a treia contine 600 mg? Si daca iei 3 tablete de 600? Mie, ca medic, imi da de gandat si imi ridica mari indoieli in fata acestui produs. 2. Studiile facute demonstreaza ca doar 6 luni de tratament continuu cu glucozamina sulfatata asigura necesarul organismului pentru o pauza de 3 luni. Deci, ce spun firmele promovatoare de astfel de suplimente nutritive, ca se iau 3 luni si 3 luni pauza, sau cure de 6-12 sapt... e praf in ochi. Si mai toate recomanda astfel de cure, exceptie facand flexodon a, pe pliantul caruia este recomandat, intr-adevar, ca tratamentul sa fie de lunga durata si au undeva specificat si faptul ca 6 luni de tratament asigura o perioada de 3 luni de pauza. 3. Sa fim seriosi, astfel de suplimente nutritive, in mod normal, incetinesc sau stopeaza evolutia bolii. Studiile facute pe glucozaminosulfat (atentie, e vorba de glucozamina sulfatata ci nu cea clorhidrata - pe care nu exista studii, sau eu nu am cunostinta de ele, dar care se regaseste in mai toate formele de preparate de acest gen ce se comercializeaza la noi pe piata) au aratat ca dupa 3 ani de tratament neintrupt au crescut spatiul articular cu 0,07 mm (sper ca nu ma inseala memoria). Deci fara a fi exigenti sau optimisti putem afirma ca, aceste suplimente nutritive, stopeaza boala si amelioreaza cel mult boala, nu vindeca. Singurul, acidul hialuronic, administrat intraarticular ce ar mai putea repara, si, in ultima instanta, operatia, cum bine a spus o cititoare anterior. 4. Si in ultimul rand, atentie la asfel de preparate in caz ca sunteti diabetici. Glucozamina poate modifica glicemia. Ar fi un aport de glucozamina care, in niciun caz nu ar determina un diabet, dar la un pacient diabetic care nu isi face tratamentul si nu tine regim... ar putea apare unele variatii ale glicemiei.
  13.03.2008 14:24 
Flexodon A
Multumim foarte mult comentatorului de mai sus pentru informatie !
  03.03.2008 12:44 
FLEXODON A
FLEXODON A i-a fost recomandat mamei mele de catre medicul reumatolog, si ii merge super bine, deocamdata. E foarte constiincioasa, isi face tratamentul de 2 ani. Face cure de 6 luni, apoi 3 luni pauza, cate 2 tablete pe zi, una dimineata una seara. Are gonartroza bilaterala, in stadiu mediu insa. In gonartroza in stare avansata am inteles ca doar acidul hialuronic administrat intraarticular mai ajuta, sau... operatia! Dar, revenind la mama mea, de cand a inceput tratamentul cu FLEXODON A durerile au disparut treptat, iar miscarea din articulatia genunchiului e mult mai buna, putand merge fara probleme. A mai incercat si cu artrostop rapid si artroflex, dar spune ca se simte mult mai bine de cand ia FLEXODON A. Am inteles ca are in compozitie glucozamina sulfatata si condroitina sulfatata, ceea ce nu se regasesc in celelalte produse de acest gen. Toate au glucozamina si condoitina, dar nu sunt amandoua sub forma sulfatata, ceea ce am inteles ca e foarte important, caci numai sub aceasta forma ajung in conodrocit. Acest lucru diferentiaza FLEXODON A de celelalte produse ce se afla pe piata, facandu-l superior acestora. Cert este insa, ca mama se simte mult mai bine de cand il ia.
  28.02.2008 14:20 
Artroza
Daca este bun medicamentul
  20.02.2008 17:09 
Kinetoterapie
Lipsa de indrumare din tinerete si includerea kinetoterapiei profilactice de la o varsta frageda, va duce la disfunctii, la atonii si treptat la distrugerea articulatiilor !! E mai concret asa ! Lipsa echilibrului muscular din copilarie intre lantul cinematic extensorilor si a flexorilor ne da cele mai mari necazuri !! Cu stima si respect colegial Zoltan P>
  07.02.2008 13:54 
ATENTIE!!!
Atrostop rapid si artroflex nu sunt bune de nimic... fac mai mult rau decat bine si in plus costa o caruta de bani... o spun din experienta proprie... Aveti grija!
  07.02.2008 13:47 
ATENTIE!
Nu sunt bune de nimic... nici artrostop rapid, nici artroflex... nu le mai cumparati fiindca fac rau organismului... Aveti mare grija!
  26.01.2008 13:02 
efecte adverse
eu am reumatism de la 10 ani. am inceput sa iau artrostop rapid din cauza ca incepuse sa ma doara rau incheietura unui deget. am inceput tratamentul acum 2 zile. acum ma dor ambele maini si spatele... este asta un efect secundar, dupa care urmeaza vindecarea, sau mai rau imi fac? de fapt, raspunde cineva intrebarilor de aici?
  20.01.2008 12:56 
Atroza
Iau artrostop plus de 3 ani cu pauze de o luna intre 3 luni si-am simtit efectul lui in bine atat asupra durerii cat si asupra mobilitatii incheieturilor.
  16.01.2008 11:53 
Intrebare
Dna. doctor ce imi recomndati sa fac in afara de ce v-am scris in mesajul anterior ? Multumesc.
  16.01.2008 11:50 
Despre artroza
Ce sa spun ? As fi vrut sa nu cunosc aceasta boala insa din pacate o are si mama si deci e genetica.. eu am crezut ca daca ma informez despre aceasta boala o pot stopa si am tot facut demersuri in acest sens. Il tot sacai pe medicul de familie cu tot felul de bilete de trimitere la fizioterapie si am luat antiinflamatorii injectabil si creme exterior dar foarte incet merge... Acum la genunchi nu mai am asa zisii soareci exact asa simtem ca umbla in genunchi si exact asa a scris rezultatul filmului, exact asa sa expimat medicul de la radiografie... dar ce e mai trist e ca am problema si cu coloana, vertrebre pensa ca asa scria in citirea filmului, in fine, eu am auzit decat de vertebre tasta dar asa scria pensate si osteofite... deci trai rau cu asa o coloana am stat mult in picioare primii 18 ani de munca acum am o munca care imbina si munca de birou si de stat in picoare sau chiar circul pe la anumite institutii insa prea tirziu... cei mai frumosi ani de la 18 ani pana la 36 am stat numai in picioare si in acelas loc cu mici depalsari... iau calciu, magneziu... acum chiar fac iar fizioterapie tot la 6 luni fac asta... fac si gimnastica pentru coloana acolo la cabinet... si platesc asta ca nu e gratis decat o procedura, deci, nu ma las dar vara e mai bine merg mult la soare si e mult mai bine. Era mult mai buna viata atunci.
  13.01.2008 17:47 
Cocxartroza
Dupa un lung tratament cu cartilajul de rechin, se regenereaza cartilajele?
  13.01.2008 12:44 
Artroza
Am facut si eu tratament cu artostop rapid si sunt multumita va trebui sa reiau tratamentul.
  06.01.2008 23:17 
Coxartroza femurala
Am 31 de ani si am coxartroza femurala. Mi s-a spus ca am facut-o in urma unei cazaturi in fund cand eram mica. Am dureri ingrozitoare zilnic de dimineata pana seara si de seara pana dimineata. Exista vreo sansa sa se descopere medicamentul care sa refaca cartilagele. Am prietene operate de coxartroza femurala si este ingrozitor. Va multumesc.
  02.01.2008 17:11 
Ce se poate intampla...
Ce se intampla daca nu se trateaza aceasta boala. Am 24 de ani si sunt sportiv de performanta (culturism). Mai pot continua acest sport?
  27.12.2007 21:55 
Artroza genunchi
Am 39 de ani cu artroza pe radiografie la genunuchiul stang, ma dor toate articulatii la vreme rece si mai ales cand ploua.
  14.12.2007 22:51 
Dar cum pot sa imi dau seama daca sunt intr-o stare avansata a bolii?
  12.12.2007 21:17 
Poliartrita r.
Ce parere aveti despre "methrotexatul" injectabil sau ultima aparitie MAB TERA in tratarea PR?
  29.10.2007 21:32 
despre artroza
as dori sa stiu de ce in momentul cand fac genoflexiuni sau cand imi misc degetele se aude o pocnitura de la genunchi si de la degete la fel.nu am fost la nici un medic la control si nici nu m-am plans pana acuma deoarece nu am crezut ca este necesar asa ceva.dar in schimb de vreo cateva luni de zile ma supara rau tare picioarele simt o amorteala in ele si nu stiu de ce?mama mea imi zice ca ba este de la vreme,ba ca amstat prea mult in picioare,fel de fel de motive in schimb eu sunt putin ingrijorata ptr ca nu stiu ce se intampla.posibil sa am veva iar eu sa nu stiu.daca mai sunt persoane care au aceleasi simptome ca si a mele va rog sa-mi spune-ti ce am de facut in cazul asta?
  27.08.2007 09:08 
am nevoie de un raspuns
am 22 de ani. si am fost diagnosticata cu coxactroza... as vrea sa stiu exista cu adevarat un remediu ptr a ma vindeca? sa pot sa traiesc normal ca o persoana de 22 de ani, nu ca o persoana in varsta multumesc anticipat
  25.08.2007 19:19 
Artro Stop
Am folosit 3 luni pt dureri articulare si coloana ,durerile au cedat,dar au aparut niste crize repetate de colica renala ,e posibil sa fie depuneri de sediment? ma tem sa mai reiau tratamentul-ce sa fac?
  20.08.2007 11:39 
despre artrostop rapid
sa nu uitam ca este un supliment! sa nu ne asteptam sa faca minuni!doar amelioreaza anumite aspecte ale bolii 1 si nu le trateaza....
  28.07.2007 16:30 
altrostop rapid
ACEST MEDICAMENT L-AM LUAT DE MULT TIMP DE 1 AN,CU PAUZA INTRE TRATAMENTE. REJULTATUL A FOST CATASTROFAL COSTA FOARTE MULT SI NU ESTE EFICIENT ,MAI MULT ALTROSTOPUL ARE REACTII ADVERSE DAUNATOARE ORGANISMULUI UMAN. IN URMA TRATAMENTULUI CU MEDICAMENTUL ALTROSTOP RAPID LUAT CONF PROSPECTULUI NU A DAT NICI-UN REZULTAT,MAI MULT MAI AM TABLETE NE LUATE. AM CONSIDERAT CA ACEST MEDICAMENT DA REZULTATE ASA CUM INDICA PE PROSPECT,LA MINE BOALA A AVANSAT IN URMA TRATAMENTULUI,SUNT DEZAMAGIT TOTAL SI I SE FACE ATATA PUBLICITATE
  27.06.2007 11:22 
modificari de structura osoasa femur drept
RMN pentru genuchi dureros,si diagnostic imprevizibil:modificari structura osoasa femur. Repetat RMN la 120 zile cu substanta de contrast: marirea petei luminoase si aparitia a inca 4 mai mici,plus leziune incompleta a ligamentului incrucisat anterior.Mi-e f. frica de diagnostic-tesut osos la analiza?!? Va rog OPINII:medici; spitale; eventuale diagnosticuri.Se impune operativitate in actiuni.Multumesc!
  03.06.2007 18:19 
Artroza,osteropoza
Yoga flex,care nu se prea gaseste, Actonel foarte scump, nu ajuta la boala, dar ajuta pe alti sa se imbogateasca...pe seama bolnavilor. Oare gasesti ceva sa te ajute? este prea tarziu dupa o asemenea boala nu te mai ajuta numai Dumnezeu!
  15.05.2007 22:45 
Artroza !?!? ... sau ... altceva ???
De aproximativ o luna am durei de oase si de muschi. Uneori de-abia ma intorc in pat sau ma ridic cu greu din pat. Ma doare soldul la mers , in special. Durerea se muta in puncte diferite ... spate - mai sus , mai jos , in zona costala , in fata sub piept , in sold... dar zone mici. Cat un punct. Folosesc unguent , supozitor indometacin... si trece , dar numai in perioada efectului medicamentelor si revine. Ce poate fi ? S-ar putea sa fie un inceput de cancer la oase ? In urma cu 5 ani am fost operata de neoplasm la san . Astept opinii. Multumesc .
  09.05.2007 09:59 
va rog sa-mi spuneti
va rog sa-mi spuneti de ce sexul este numit factor de risc in artroza?
  22.04.2007 13:52 
vreau un raspuns
am artrita reumatologica si vreau sa atiu ce tratement sa iau dar su cel pe care atispus cel inflamator?
  30.03.2007 08:59 
gonartroza
Eu am luat 12 luni atroflex si pot sa spun ca rezultatele au fost pozitive. Am sa iau si artro stop rapid
  28.03.2007 11:52 
alte metode de tratament
cred ca trebuie sa exizte si un alt tratament ,pe langa acel ARTROSTOP.cred ca pe vremea bunicii exista ceva mult mai eficient...oare ce?
  28.03.2007 09:03 
Aiurea!
Artrostop Rapid nu ajuta asa cum se spune.Desi am cheltuit f.multi bani(nu-mi pasa)pt.mama mea,nu a ajutat-o.Alt tratament nu exista?Nu ma refer aici doar la Walmark.
  26.03.2007 20:56 
exact asa
da,exact asa este si la mine dar ma intreb eu sunt operata (si toate acele tratamente dure)de cancer ce tratament a-si putea folosi.multumesc
  19.03.2007 18:36 
artoza spodiloza
acum folosesc artrostop rapid
  09.01.2007 12:40 
Quervain
Ce stiti despre maladia Quervain? La noi in tara se pot face operatii de acest tip ?
  04.11.2006 17:59 
despre artroza
eu am 38 de ani si sufar de dubla hernie de disc si din tratamentul care-l efectuez la fizioterapie ,la perticular,mai iau si arcoxia care m-a ajutat foarte mult.vreau sa stiu si parerea dvs.adresa de email este lizoneta2006@yahoo.com
  03.11.2006 17:12 
artroza
am coxartroza la virsta de 37 ani (de3 ani).am luat si artoflex si artrostop.cel mai eficient este artrostop rapid (este cu concentratie mai mare).ia setul cu 180 capsule capsule-aproximativ 120 ron daca gasesti.
  01.11.2006 20:06 
artrozaaaaaa
eu iau artroflex - care e mai bun? cine stie? mai eficient vreau sa spun. multumesc
  30.10.2006 15:27 
artroza
am 33 de ani si am artroza. medicul reumatolog mi-a spus ca nu se trateaza, ci doar se amelioreaza simtomele bolii cu medicamente antiinflamatoare. Sunt bulversata.
  22.09.2006 14:12 
artroza
Si eu sunt o ,,consumatoare,, de Artro Stop Rapid ,si mi-a fost recomandat si cu vitamine ,intrbarea mea este mai ia cineca insotit de vitamine,,,c zinc , fier, si numai stiu ce ,daca da va rog sa-mi ziceti si mie. Multumesc Dana.
  10.08.2006 13:52 
Artroza
Va rog sa imi spuneti daca pentru artroza la genunchi se face operatie, si daca este indicat sa se faca operatie?.
  26.05.2006 09:47 
artrostopul...stopeaza
evolutia bolii,dar din experienta mea este foarte utila miscarea,exercitii usoare de gimnastica si bicicleta ergonomica,innotul precum si aplicarea sistematica a unguentului cu boicil.Multa sanatate.
  25.05.2006 08:51 
Artrostop Rapid
Am fost operata de ruptura de menisc la genunchiul drept (au fost 3 interventii chirurgicale, prima in 1985), astfel incat la mine artroza s-a instalat destul de devreme. Deja am inceput sa am dureri si la alte articulatii (sold, umar, atat pe partea stanga, cat si pe partea dreapta), ceea ce denota un grad avansat de evolutie a bolii. In aceste conditii, tratamentul cu Artrostop Rapid ar putea avea efect? Va intreb deoarece nu mi-as "bombarda" organismul cu medicamente, mai ales ca probleme atat cu stomacul, cat si cu ficatul. Va multumesc pentru amabilitate.
  19.03.2006 21:33 
ARTRO STOP RAPID
Am 53 de ai si sufar de gonartroza. De aprox. 2 ani iau ARTRO STOP,da pentru mine nu are efectele descrise.Sufar de 6 ani si probabil boala e deja avansata,intrucat si durerile sunt mari.Daca maresc doza si sa nu mai fac pauze mi-ar dauna? Cu multumiri anticipate d-nei doctor Ruxandra Ionescu.
  13.03.2006 11:02 
poliartria reumatoida
ArtroStopul Rapid - Walmark are efect si in cazul deteriorarii incheieturilor in poliartita reumatoida veche de 2o de ani dar tinuta sub control? Rog respectuos opinia d-nei doctor Ruxandra Ionescu si a firmei producatoare Walmark. Cu multumiri anticipate.
  24.02.2006 17:13 
artroza
Sunt perfect de acord in ce priveste eficienta acestui produs. Desi am numai 32 de ani, sufar de aceasta boala (din cauze inca nedeterminate) insa acest produs mi-a fost de mare ajutor.Cred ca o importanta deosebita o are sustinerea tratamentului conform prospectului, adica pauze maxime de 3 luni si reluarea tratamentului
  22.02.2006 12:00 
Artroza
Articolul, foarte interesant si foarte clar redactat ofera informatii foarte utile persoanelor care sufera de artroza. Felicitari Ionelei Croitorescu! Felicitari doamnei doctor Ruxandra Ionescu pentru abordarea acestui subiect, ca activitate de cercetare! Sper ca rezultatele cercetarii sa fie diseminate rapid. Doresc, daca este posibil sa primesc adresa de e-mail a doamnei doctor Ruxandra Ionescu. Multumesc.
  19.02.2006 20:55 
multi
Multii oameni ar fi sanatosi si s'ar bucura de viata ce le-a dat-o Dumnezeu pe pamant,daca nu ar exista alti oameni ai diavolului care inbolnavesc cu buna stiinta oameni cu tot felul de substante pregatite special pentru toate bolile.Acestia vor da socoteala lui Dumnezeu ca pe pamint toti se fac ca nu aud si nu vad.
 

Newsletter-ul TopSanatate
dinamism si energie de la prima ora!


Cresterea copiilorFrumusete & ingrijire
Medicina alternativaNutritie
PsihologieRelatii
SarcinaSanatate sexuala
Sistemul imunitarSlabeste sanatos
SportShopping
CardiologieDermato - venerologie
EndocrinologieGastroenterologie
Ghid de prim ajutorGinecologie
NefrologieOftalmologie
OncologieOrtopedie
PsihiatrieSanatatea spatelui
Sanatate publicaStomatologie