Stiri
Acizii grasi omega 3 reduc riscul de cancer la colon
Vineri, 11 Decembrie 2009
Acizii grasi omega 3 pot ar putea sa previna aparitia cancerului colorectal, potrivit unui studiu prezentat in publicatia Science Daily.
"Rezultatele experimentale au demonstrat beneficiile acizilor grasi omega 3 in cancerul colorectal, inhiband dezvoltarea tumorii, suprimarea angiogenezei si a metastazelor. Cercetarile noastre indica o asociere clara intre consumul acizilor grasi omega 3 si o reducere a riscului de cancer colorectal in cazul participantilor de rasa caucaziana", explica dr. Sangmi Kim, coordonatorul studiului.
Cercetarea a vizat o categorie de 1509 participanti de rasa caucaziana si 369 de persoana de culoare. Dupa o monitorizare de 12 luni in care s-a tinut cont de cantitatea acizilor grasi consumati, expertii au constatat ca riscul de a face cancer colorectal in cazul unui consum adecvat de omega 3 este foarte redus. Insa, acest risc scazut a fost constatat doar in cazul participantilor de rasa caucaziana, potrivit cercetatorilor. Cele mai importante surse de omega 3 sunt pestii (somon, hering, macrou, sardine, ton) si fructele de mare, insa mai gasesti acesti acizi in cantitate mai mica si in semintele de dovleac, nuci, seminte de in, seminte de floarea soarelui, avocado, ulei de masline. Ce spun cititorii (ultimul mesaj pentru acest articol)
alimentatie
socrii mei au 84 ani,parintii 78
nu cred ca ei au tinut cont de ceea ce maninca,cum explicati asta ,?
Spune-ti parerea
|
|
| Cresterea copiilor | Frumusete & ingrijire |
| Medicina alternativa | Nutritie |
| Psihologie | Relatii |
| Sarcina | Sanatate sexuala |
| Sistemul imunitar | Slabeste sanatos |
| Sport | Shopping |